Chì ghjè u comedo? Perchè avemu bisognu di l'attrezzatura di aspirazione di comedo?

Un comedo hè un follicle di u pilu (poru) in a pelle. Keratin (debris di a pelle) combina cù l'oliu per bluccà u follicle. A comedo pò esse apertu (blackhead) o chjusu da a pelle (whitehead) è accade cù o senza acne.A parolla "comedo" vene da u latinu comedere, chì significheghja "manghjarà", è hè stata storicamente usata per discrìviri i vermi parassiti;in a terminologia medica muderna, hè utilizatu per suggerisce l'aspettu di u vermu di u materiale spressu.

ausbd (1)
ausbd (2)

A cundizione inflammatory crònica chì di solitu include i dui comedones, papules inflamati, è pustuli (pimples), hè chjamatu acne.Infection provoca inflammazioni è u sviluppu di pus.Whether una cundizione di a pelle classificate cum'è acne dipende da u numeru di comedones è infizzioni.Comedones ùn deve esse cunfunditu cù filamenti sebaceous.

A pruduzzione di l'oliu in i glànduli sebaceous aumenta durante a pubertà, facendu chì i comedones è l'acne sò cumuni in l'adulescenti. L'acne si trova ancu premenstrually è in e donne cù u sindromu di l'ovaru poliquisticu.

L'ossidazione piuttostu cà una scarsa igiene o sporcizia face chì i punti neri sò neri.Lavà o scrubbing a pelle troppu puderia aggravà, irritating the skin.Touching and picking at comedones might cause irritation and spread infection.What effect shaving has on the development of comedones or acne is unclear.

Certi prudutti di a pelle puderanu aumentà i comedones bluccandu i pori, è i prudutti di capelli grassi (cum'è i pomadi) ponu aggravà l'acne. I prudutti di a pelle chì pretendenu micca ostrui i pori ponu esse etichettati non comedogenic o non acnegenic. Make-up è prudutti di a pelle chì sò senza oliu è acqua-basatu pò esse menu prubabile di causari acne.Whether fattori dietary o esposizione sole fà comedones megliu, peggiu, o nè hè scunnisciutu.

Forse avete bisognu di un strumentu di aspirazione di comedo chì sguassate i pimples da l'aspiratore

U strumentu di aspirazione Comedo hè un strumentu di bellezza per a migliione generale di l'aspettu è u sensu di a vostra pelle.Ci hè più di 100.000 particelle di perforazione di microcristalli cù aspirazione di vacuum chì ponu aiutà à caccià i punti neri, esfoliate a pelle morta, rinfurzà u collagene è diminuisce e linee fini.Inoltre, 4 capi di bellezza di dimensioni diverse cù 4 livelli di pressione di aspirazione differenti ponu esse aduprati in diverse zone di a vostra pelle chì serà u vostru megliu accessori per una pelle pulita, liscia è bella.

ausbd (3)

Un capeddu chì ùn esce micca nurmale, un capeddu incarnatu, pò ancu bluccà u poru è pruvucà un bulge o porta à infezzione (causendu inflammazioni è pus).

Genes pò ghjucà un rolu in i chances di sviluppà acne. Comedones pò esse più cumuni in certi gruppi etnici. E persone di Latino è recenti discendenti africani puderanu sperienze più inflammazioni in comedones, più acne comedonal, è iniziu prima di inflammazioni.

L'infurmazione hè furnita da u grossista di strumenti di aspirazione di comedo.


Tempu di Postu: Nov-13-2022