2023 Beauty Skin Care Facial Brush Best Electric Massage Facial Brush

Breve descrizione:

1. Livelli 100% impermeabili è sicuru quandu in a duscia cù un travagliu fine è senza cunchiglia di lacune assicura durante u bagnu.

2. A spazzola di pulizia faciale di pulizia profonda più gentile hè fatta di silicone di qualità alimentaria.Hè u vostru pulitore di faccia perfetta è elimina u 99% di a terra, l'oliu è e cellule morte di a pelle.

3. Prufittate di una funzione di massaggio rilassante cumparatu cù i spazzole Face per a purificazione è l'esfoliazione nantu à u mercatu, i massaggi di punti di spazzola di silicone anti-età in i vostri creme preferiti aiutanu a so assorbimentu.


Detail di u produttu

Disegnu di dettagliu

Tags di u produttu

Detaglii di u produttu

Mudellu ENM-115
Materiale Silicone di qualità alimentaria
Tensione nominale DC5V-1A
Carica Ricarica wireless
Impostazione di livelli 6 livelli
Volumi di batterie 250 mAh
Tempu di travagliu 90 minuti
NW 180 g
Impermeabile IPX7
Accessori host, carica wireless, manuale, scatula di culore
Dimensione di scatula di culore 100 * 78 * 148 mm

Introduzione di u produttu

E setole di silicone di qualità alimentaria di u Silicone Face Scrubber sò fatte di silicone di qualità alimentaria, chì hè setole ultra morbida è liscia.A nostra spazzola di pulizia faciale massaggia è vibra a faccia per pulisce i pori è rinfurzà l'assorbimentu di a cura di a pelle faciale.

Funzione di pulizia profonda cù una spazzola facciale rotonda in silicone cuncepita per pulisce in modu efficace u nasu, a zona T è altre zone faciale, è l'effettu di pulizia hè più accuratu chè u lavatu ordinariu di e mani.

Disegnu di manicu antiscivolo cù punti ultra morbidi, chì sò comodi da mantene è ligeri.Havi un poru faciale purificante megliu, è oliu, adattatu per a pelle sensitiva.

10

Istruzzioni di funziunamentu

      1. Appughjà brevemente u buttone di putenza per 1 segundu per accende u dispusitivu. L'indicatore luminosu accende è principià u modu di pulizia.
      2. Appughjà brevemente u buttone di livelli.6 modi di massaggi è livelli di vibrazione ponu esse sceltu.
      3. L'indicatore luminosu lamperà quandu a putenza manca, l'indicatore lamperà in sequenza durante a carica, è tutte e luci s'illuminanu quandu sò completamente carica.
      4. Appughjà brevemente u buttone di accensione per 1 secondu per spegne u dispusitivu, è l'indicatore luminosu si spegne.

Cunsiglii d'usu

        1. Bagnate a vostra faccia, rivestiti cù u vostru detergente, accende u dispusitivu, sceglite i livelli chì vulete inizià a pulizia.
        2. Da l'area "T" di a fronte, u nasu è altre parti cuminciaru à pulisce.À u cuntrollu, u mento è altre parti, a pulizia di 15 seconde hè megliu, tutale di circa 1 minuti.
        3. Dopu a pulizia di tutta a faccia cù l'acqua è lavate a macchina bè.

  • Previous:
  • Next:

  • 10 11 12 03 04 06 07 08

    I prudutti cunnessi